Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät vastaukset useimmin kysyttyihin kysymyksiin koskien Behnford´sin verkkokauppaa. Jos et löydä etsimääsi tietoa täältä tai muilta info-sivuiltamme, voit täyttää yhteydenottolomakkeemme ja Asiakaspalvelumme yrittää auttaa sinua niin pian kuin mahdollista. Annathan kuitenkin palvelulle vähintään kaksi arkipäivää aikaa vastaukseen.

Kysymykset:

1. Miten voin maksaa tilaukseni? 
2. Mitä eri toimitusvaihtoehtoja voin käyttää?
3. Voinko seurata tilaukseni tilaa ja toimitusta?
4. Miten toimitus- ja käsittelukulut määräytyvät?
5. Miksei tiettyä tuotetta ole verkkokaupassa vaikka myymälästä sitä löytyy?
6. Miksi maksu lähtee tililtäni, mutta tilaukseni ei kirjaudu nettikauppaanne?
7. Mistä näkyy tuotteen koko?


1. Miten voin maksaa tilaukseni?

Behnford´s verkkokaupassa voit maksaa tilauksesi verkkomaksuna, jos sinulla on verkkopankkitunnukset tuettuun pankkiin. Tällä hetkellä tuettuja verkkopankkeja ovat: Osuuspankki, Säästöpankki/Paikallis Osuuspankki, Nordea (Solo) sekä Sampo.

2.  Mitä eri toimitusvaihtoehtoja voin käyttää?

Käytämme toimituksiimme Postin Keltainen Kuljetus 16 palvelua. Tilaus toimitetaan Postiisi ja saat siitä saapumisilmoituksen kotiisi. Voit myös valita noudon myymälästä, jolloin säästät toimituskuluissa. Myymälän osoite on: WTC Plaza, Keskuskatu 7B, 00100 Helsinki. Saat ilmoituksen sähköpostiisi tilauksesi ollessa noudettavissa.

3. Voinko seurata tilaukseni tilaa ja toimitusta?

Jos olet rekisteröitynyt käyttäjä, voit seurata tilauksesi statusta kohdasta ”Tilaukseni”. Paina ”Katso” -painiketta ja näet tilauksesi tarkemmat tiedot.

4. Miten toimitus- ja käsittelykulut määräytyvät?

Valitessasi toimitustapaa näet toimitustapakohtaiset kulut, jotka verkkokauppa laskee automaattisesti tilauksesi painon mukaan. Postituksessa toimituskulut määräytyvät painon mukaisesti väliltä 6,76€ - 11,50€ (sis. 22% alv). Myymälästä noudettaessa kulut sisältävät vain pakkauskulut 0,50€. Tämä kulu on aina sama tilauksen koosta riippumatta.

5. Miksei tiettyä tuotetta ole verkkokaupassa vaikka myymälästä sitä löytyy?

Verkkokaupan tuotevalikoima ja varasto ovat eri kuin myymälässä. Myymälästä saattaa siis löytyä tuotteita jotka eivät kuulu verkkokaupan valikoimaan tai ovat väliaikaisesti loppu ja päinvastoin.

6. Miksi maksu lähtee tililtäni, mutta tilaukseni ei kirjaudu nettikauppaanne?

Maksuprosessi täytyy käydä läpi loppuun asti, jotta tilaus rekisteröityy ylläpitoomme, eli maksutapahtuman jälkeen on palattava takaisin nettikaupan sivuille (palaa myyjän sivuille) maksun vahvistamiseksi myös siellä. Muuten vahvistus maksusta ei rekisteröidy kauppamme ylläpitoon, eikä tilaus näin ollen ole loppuun asti viety.

7. Mistä näkyy tuotteen koko?

 Tuotteen koko näkyy listalla tuotteen varastosaldon vieressä. Joidenkin tuotteiden kokoon/painoon on lisätty myös pakkauksen paino postikulujen laskua varten.